המדינה תשלם לעו”ד רן אורן 5,000 ₪ ותבחן את נסיבות אשפוזו

בית המשפט העליון בשבתו כבית המשפט הגבוה לצדק הכריע בימים אלו בעתירה להקמת ועדת חקירה משרדית או צוות בדיקה מיוחד אחר, שייבחנו את נסיבות אשפוזו של העותר. בפתח הדיון שנערך בפני בית המשפט העליון הודיע העותר כי בעקבות הגשת העתירה, המשיבים ערכו בדיקה מקצועית של עניינו, וכי מקובל עליו שמוצה הסעד המבוקש בעתירה. יחד עם זאת ביקש העותר לזכות בהוצאות המשפט שהוציא. באת כוח המדינה השאירה, ברוב הגינותה, את עניין ההוצאות לשיקול דעתו של בית המשפט.

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

עו”ד נועם קוריס – סוגיות משפטיות ב – ישראל היום!

עו”ד נועם קוריס – כותב בערוץ 7

עו”ד נועם קוריס – על פיגועי טרור, איראן וטראמפ

עו”ד נועם קוריס – כותב ב – cafe.themarker.com

בית המשפט העליון בהרכב של שלושה שופטים סבר, כי יש מקום להטיל על המשיבים הוצאות משפט. על פני הדברים, נראה כי התנהלות הגורמים מטעם המשיבים מעוררת שאלות וצורך בבירור. הגשת העתירה הביאה לעריכת הבדיקה, ואף ניתן לומר כי הבדיקה אפשרה לגורמים הרלוונטיים להפיק לקחים. אלה עשויים להיות רלוונטיים גם להליכים עתידיים. בדבר אחרון זה יש גם כן תרומה. מהצד האחר, המשיבים ערכו את הבדיקה וסיימו אותה לפני שנערך דיון בתיק.

בראי כל האמור, העתירה מיצתה את עצמה לפי החלטת בית המשפט תוך קביעה שלנוכח הפעולות שביצעו המשיבים לאחר הגשתה. האחרונים יישאו בהוצאות העותר ובשכר טרחה בסך של 5,000 ש”ח.

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי וגישור מאז שנת 2004.

 

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה