בשמים טובים לנשים ולגברים

בעידן המודרני בו בשמים נגישים לכולנו, לא רק לעשירים או לאצולה, הרי שבשמים טובים לנשים ולגברים כאחד הם יותר מהרגל אוטומטי. שדרוג אמיתי של את איכות החיים, הבושם שלנו מייצג אותנו, ופעמים רבות עם הזמן מכרינו ואלו הקרובים לנו, וכמובן בני הזוג שלנו, לומדים לקשר את הנוכחות שלנו עם ריח זה או אחר. לא פחות מבגד יפה או אביזר יפה אחר, הבושם מלווה אותנו לאורך היום ומשרה אווירה סביבנו, וגם לנו. לכן בושם טוב לאשה או לגבר הוא מהלך חובה בתרבות של ימינו.

בעבר בשמים טובים, ובשמים בכלל, היו נחלת העשירים, מלכים ומלכות, אצילים בעלי קרקעות, ואנשים בעלי הון שהתבשמו לאירועים ונשפים. עם השנים בשמים הפכו לנחלת הכלל, שכן הייצור הפך לנגיש יותר ויותר, עד כי בימינו כל צרכן ממוצע יכול להרשות לעצמו בושם ברמה גבוהה מאוד, לשיפור האווירה, תרתי משמע.

כיצד מזהים בשמים טובים לנשים ולגברים כאחד?

ישנן כמה וכמה דרכים לבחור בושם טוב לאשה או לגבר, לעצמכם או כמתנה, ובכלל:

  1. פופולאריות – מעת לעת בשמים מסוימים תופסים פופולאריות בדעת הקהל. אם תמתינו מעט בסבלנות לפני רכישת הבושם הבא שלכם, ולא תרוצו מהר בעקבות ה”הייפ”, תוכלו לראות האם מדובר בקמפיין שיווקי חזק שמייצג אופנה חולפת, או בבושם שבאמת נשאר מדובר גם אחרי ההתלהבות הראשונית, כך תדעו שככל הנראה הוא טוב.
  2. קלאסיקות – לשבור את מחסום הזמן – ישנם בשמים קלאסיים שמלווים אותנו כבר שנים רבות, לעיתים דורות על גבי דורות. בשמים אלו נחשבים בשמים טובים לנשים (בעיקר), אחרת לא היו עוברים בהצלחה שכזו את מבחן הזמן. גם לגברים יש כמה בשמים שכאלו, אך פחות.
  3. טעם אישי – בסופו של דבר, הרי אנחנו אלו שצריכים לאהוב את הבושם שלנו, ועם כל הכבוד לדעת הקהל, כיום או בכל הזמנים, אם הבושם לא מוצא חן בעינינו, אז אין זה משנה שהוא פופולארי בקהל הרחב, ואפילו בקרב אלו שחיים עימנו. אל תתפשרו ע להריח שלכם, כי הריח שלכם הוא כמובן הבחירה שלכם.

בשמים זה יותר מ”סתם ריח”

חשוב לדעת שכאשר אתם משתמשים בבשמים, אתם משפיעים על האווירה סביבם, וגם על עצמכם. בבשמים המודרניים ישנם פרומונים, כלומר מולקולות ריח שמשפיעות על המוח האנושי בצורות שונות ובדרכים מסתוריות. הפרומונים הללו מעוררים תגובה מהסביבה, כך שכדאי לבחור את הבושם שלכם בקפידה.

בשמים טובים לנשים שמחפשות להיות אטרקטיביות למין השני למשל, מוטב שיבחרו בשמים עם פרומונים שמעוררים גברים. במקרה זה אולי יתגלו עם הזמן (ואולי כבר התגלו, אך לא התפרסמו) ריחות שמושכים גברים או נשים מסוימים ודוחים אחרים, מה שיעזור בהתאמה הראשונית לבן או בת זוג כבר בעזרת חוש הריח. בושם עם פרומונים שכאלו יתאים אולי למסיבה או לבילוי בבר או אירוע, אבל אולי יתאימו פחות לארוחת ערב משפחתית למשל.

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה