מה חשוב שתדעו על העברת כספים מחו”ל?

היום הרבה אנשים מבצעים רכישות שונות בחו”ל ומעוניינים להעביר כספים בגין קניה כזו או אחרת. לעומתם, יש אנשים שמנהלים עסקים עם שותפים שנמצאים מעבר לים, ותמיד הדילמה זהה: איך מבצעים העברת כספים מחו”ל? מצד אחד, אם מדובר על שותף שצריך להעביר לנו כסף, טבעי שהכול חוקי ומסודר, אך מצד שני, אנחנו רואים שהבנקים עצמם מאוד מקשים בעניין הזה. הסיבה שהבנקים נותנים בדרך כלל כדי להצדיק את הקשיים שהם מערימים, היא הנושא של הלבנת ההון. הבנקים פועלים בהתאם לחוקי מדינת ישראל אשר מטרתם להגן מפני עבירות של הלבנת הון, אך מה שקורה בסופו של דבר, הוא שהלקוח נשאר אבוד. לכן העברה של כספים מחו”ל הולכת ונהיית מורכבת יותר ויותר, מה שמעורר את השאלה: איך בכל זאת נוכל להתמודד עם העניין? האם עלינו לוותר על עסקות שונות רק כי לא ברור לנו איך להעביר את הכסף ולשמור על חוקיות הדברים ? התשובה היא כמובן לא.

העברת כספים מחו”ל – פנו אל המומחים

מה שכן כדאי לעשות אם אתם חושבים על העברת כספים מחו”ל הוא פשוט לפנות אל אנשי המקצוע הכי מוצלחים שיש בתחום הזה. זה לא משנה אם מעניין אתכם לבצע העברת כספים ממכירת ביטקווין או שאתם רוצים לבצע העברה של כספים מחו”ל בגלל של סיבה אחרת. מה שבטוח זה שכאשר עורך דין מומחה ילווה אתכם לכל אורך הדרך, תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים הכול בצורה חוקית. בנוסף, אם יהיה לכם עו”ד שמומחה לעניין הזה ושיוכל ללוות אתכם בתהליך, תוכלו גם לדעת שאתם לא מפסידים יותר מידי כספים בדרך בכלל העברות והמרות שונות. ברור מדוע הבנק דואג לשמור על החוקים ולמנוע ככל יכולתו מצבים של הלבנת הון, אך זה לא אומר שהוא חייב למנוע מכם לבצע את ההעברה החוקית שאתם רוצים. על מנת שתוכלו לזרז את הדברים ולהבטיח שהכול יתבצע על הצד הטוב ביותר, רצוי שתפנו כמה שיותר מהר לעו”ד מתאים.

איך לבחור עו”ד מתאים לעניין?

העברת כספים מחו”ל, כפי שניתן להבין, היא לא עניין של מה בכך. לכן לא רק שכדאי לכם לפנות לעו”ד שיוכל ללוות אתכם בתהליך הזה, אלא גם רצוי לבדוק שאתם בוחרים את עוה”ד הכי טוב שקיים. הרבה מומחים עוסקים בתחום כמו העברה של כספים מחו”ל אך רק חלק מהם זמינים עבור הלקוחות שלהם ורק חלק מהם מגיעים עם ניסיון של שנים רבות. לכן, אם אתם לא רוצים להשאיר את הדברים ליד המקרה ואם אתם רוצים להיות בטוחים שיש לכם על מי לסמוך, בחרו את עוה”ד הכי טוב שקיים. אתם תראו שלא תצטערו על כך, אז למה שלא תבחרו לכם עו”ד מתאים עוד היום ותקבלו את הכספים שמחכים לכם ממש בקרוב?

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה