השתלות שיער לגברים בישראל לעומת טורקיה: למה בטורקיה המחירים זולים יותר?

בשנים האחרונות, גברים ונשים נוהרים לטורקיה כדי ליהנות מההליכים המתקדמים בעלויות הנמוכות של השתלות שיער שהפכו לאחד הענפים הצומחים ביותר במדינה, עם התהדרות בטכניקות מתקדמות של השתלת שיער כמו FUT ו-FUE.

מאמר זה דן בהבדלים בין השתלות שיער לגברים בישראל לעומת טורקיה ומסביר למה צריך להעיף את המיתוס המיותר שקובע שההליכים המוצעים בטורקיה נשמעים טוב מכדי להיות אמיתיים.

השתלות שיער לגברים בישראל לעומת טורקיה: למה בטורקיה המחירים יותר נמוכים?

מרפאות להשתלת שיער בטורקיה מציעות מבצעי חבילות בשיטת הכול כלול, כך שניתן לשלב את ההליכים עם חופשה במדינה יפהפייה, כולל שירותי הסעות משדה התעופה למרפאה ולבית המלון, וכולל הליכי השתלות השיער, מה שהופך את הליכי השתלות שיער לגברים בישראל לעומת טורקיה, לפחות משתלמים, במיוחד למי שמעוניין לחסוך כסף.

קיימות סיבות רבות לכך שהשתלות השיער בטורקיה מוצעות במחירים נמוכים יותר, ולא רק בגלל שעלויות המחיה במדינה נמוכות יותר בהשוואה לישראל או למדינות אחרות באירופה. המרפאות מציעות לעתים קרובות הליכי השתלות שיער בעלויות נמוכות על מנת להציע עסקאות תחרותיות, בלי להתפשר על הבטיחות ואיכות התהליכים.

לא מתפשרים על איכות ומקצועיות

הביקוש להליכי השתלות שיער לגברים בישראל לעומת בטורקיה נמוך יותר, והמרפאות בטורקיה מתחרות זו בזו על מנת לקבל את המחירים הנמוכים ביותר האפשריים, עם שירות של צוותים מקצועיים שעברו הכשרות מקיפות בתחום, כדי לעמוד בדרישות ההליכים העדכניים, עם עלויות נמוכות יותר בהשוואה לישראל או למדינות אחרות באירופה.

חשוב להבין שלמרות שהמרפאות בטורקיה מציעות מחירים נמוכים באופן משמעותי, ההליכים מתבצעים בשיטות המתקדמות ביותר, אצל המנתחים המורשים המוכשרים ביותר, עם הצוותים הרפואיים המקצועיים ביותר.

כל טיפול מתחיל עם פגישת התייעצות מקוונת עם כירורג שמתמחה בהליכי שיקום שיער, כדי לתאם את הציפיות של המטופל מההליך, ולוודא שהמטופל אכן נחשב למועמד מתאים להליך.

השתלות שיער לגברים בישראל לעומת טורקיה: המנתחים בטורקיה מציעים טיפולי שיקום שיער ברמה עולמית

הביקוש הגבוה לטיפולי שיקום שיער הפכו את ההליכים לענף חשוב בתחום הניתוחים הקוסמטיים, וטורקיה הקדימה מדינות רבות הודות לתעשיית התיירות המפותחת שלה, שיצרה מגזר חדש לגמרי של תיירות רפואית.

בהשוואת השתלות שיער לגברים בישראל לעומת טורקיה, חשוב להבין שבטורקיה יש כמה מהמרכזים החשובים בעולם, לעומת הרמה המקצועית של המנתחים בישראל, שאינה משתווה לרמת ההכשרה שהמנתחים בטורקיה עוברים, וזו הסיבה שניתוח לשיקום שיער בישראל יקר פי כמה מהשתלת שיער בטורקיה.

אפשרויות השתלות שיער באיסטנבול

הנה כמה סוגי השתלות שיער שתוכלו ליהנות מהם במרפאת השתלת שיער באיסטנבול:

  • טיפול PRP או טסיות עשירות בדם, שנחשב לאחד הטיפולים החדשניים ביותר לשיקום נשירת שיער;
  • השתלות שיער פנים, כמו זקן, שפם וגבות;
  • ניתן גם להתאים שיטות שונות של טיפולי השתלות שיער למטופלים שסובלים ממצבים רפואיים שונים.
אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה