כתיבת סמינריון בספורט וחברה: איך עושים את זה נכון?

סמינריון בספורט וחברה הוא מאמר שהולך להדריך אתכם, סטודנטים יקרים, איך כותבים סמינריון בנושאים הללו. חשוב מאוד להתעכב על נושא זה, שכן הוא מהווה נושא נפוץ בקרב סטודנטים לתואר ראשון אך גם לתואר שני, בכל תחומי הלימוד.

תחום הלימוד, הנזכר לעיל, נחשב לפופולארי. הציבור אוהב ספורט. וכן, יש קשר ישיר לחברה. ספורט וחברה הולכים יד ביד, ודרים בכפיפות זה לזה. מדוע? מכיוון שספורט, לרוב, ייחשב לאירוע חברתי, בו מתאספים אנשים שונים כדי לצפות במאורע הספורטיבי.

מן הסתם, שהמאורע הספורטיבי יהיה תחרותי, ויכלול קבוצות. לרוב, יהיה מדובר בכדורגל או בכדורסל. כמובן, המאורע הספורטיבי יכול להיות גם תחרות אתלטיקה, שאליה מגיע קהל ושבדומה לכדורגל או לכדורסל- זה משודר על המרקע הטלוויזיוני.

ומכיוון שספורט וחברה קשורים מאוד, מן הסתם שיהיה לזה כיסוי תקשורתי וזה יהווה את נושא היום לשיחות שוטפות בין חברים.

במאמר הבא, נראה לכם כיצד עושים זאת נכון, ועוד בנושא שרובכם בוודאי אוהבים. בואו נתחיל.

 

איך מתחילים?

ראשית, חשוב להבין מה נדרש כדי להגיש עבודת סמינריון. לכן ריכזנו עבורכם את הדרישות העיקריות שברוב מוסדות הלימוד ידרשו. שימו לב להנחיות המרצה.

לעבודות גמר יש חשיבות רבה בכל הקשור לציון הסופי שתקבלו. העבודות בוחנות את הידע שתצברו לאורך התואר שתלמדו. לרוב, כתיבת עבודה סמינריונית תתחלק לשלבים על פי פרקי הכתיבה והמרצים ילוו אתכם במשך הכתיבה כדי לסייע בתהליך ולהכווין את הכתיבה.

העבודה מוגשת בסוף השנה או הסמסטר. ברוב המקרים העבודה תהיה בהיקף של 15-20 עמודים. חשוב להשקיע בתהליך הכתיבה ולעמוד בדרישות לאורך השנה, כי גם להן מרכיב משמעותי בציון הסופי.

חשוב לבחור נושא שיש לכם זיקה כלשהי אליו, כך תוכלו למצוא עניין בכתיבת העבודה שתעסיק אתכם רבות לאורך שנת הלימודים. הכתיבה תדרוש מציאת מקורות אקדמיים ומחקרים עדכניים על בסיסם תכתבו עבודות סמינריוניות.

עבודת סמינריון תהיה מורכבת ברוב המקרים מהפרקים הבאים: שער, תוכן עניינים, תקציר, מבוא, סקירת ספרות כללית, סקירת ספרות מורחבת, מערך מחקר, תוצאות, דיון, סיכום, מסקנות, רשימת מקורות אקדמית (מקורות ביבליוגרפיים), נספחים.

 

מידע נוסף שחשוב לדעת

כתיבת עבודות אקדמיות בנושא ספורט וחברה תוטל על סטודנטים לתואר ראשון במדעי החברה או מקצועות הספורט השונים, בהם סטודנטים ירצו להתמחות בעתיד. בכך, הם צוברים נקודות לצורך קבלת התואר הראשון במקצוע שאותו הם לומדים.

יש לבחור נושא שיש זיקה אליו, וניתן לראות דוגמאות כגון: השפעת שידורי הכדורגל על אוהדי הספורט בארץ, מעורבות הורים בספורט ילדים, ספורט בקולנוע בהתאם לסרט כזה או אחר העוסק בענפי הספורט השונים, ספורט כאמצעי לצמצום פערים בחברה, ספורט והשפעותיו על בני נוער, אלימות בספורט והשפעתה על בני נוער ועוד דוגמאות רבות.

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה