מה זה משרד שיווק דיגיטלי?

 

צילום:freepik

כדי להבין את החשיבות של משרד שיווק דיגיטלי לעתיד השיווק בכל עסק, יש לחשוב על האינטראקציות עם הקהל שבעלי עסקים צריכים להבין ולנהל. שיווק דיגיטלי עוסק היום בסוגים רבים של מגעים עם קהל מאשר רשתות חברתיות או דואר אלקטרוני.

איך משרד שיווק דיגיטלי מקדם עסקים?

משרד שיווק דיגיטלי מנהל אסטרטגיות, מתכנן ומבצע שיווק דיגיטלי לעסקים, ומגדיר את ההזדמנויות של צרכנים לקיים אינטראקציה עם מותגים ובעלי עסקים ומאפשר להם להגיע אל הקהלים שלהם באופנים שונים, למשל:

מכשירים דיגיטליים

קהלים חווים מותגים כשהם מתקשרים עם אתרים עסקיים ואפליקציות סלולריות, ברוב המקרים באמצעות שילוב של מכשירים מחוברים, כולל טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים, טלוויזיות ומכשירי משחקים.

פלטפורמות דיגיטליות

רוב האינטראקציות במכשירים אלו מתקיימות באמצעות דפדפן או אפליקציות מהפלטפורמות או השירותים העיקריים, כלומר פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב, טוויטר ולינקדאין.

מדיה דיגיטלית

משרד שיווק דיגיטלי מפעיל ערוצי תקשורת שונים בתשלום, לצוקך הגעה אל קהלי יעד וקיום קשרים עסקיים, כולל באמצעות פרסום, דואר אלקטרוני, פוסטים ברשתות החברתיות, וקידום בגוגל.

נתונים דיגיטליים

התובנות שמומחי שיווק דיגיטלי אוספים על הפרופילים של קהל היעד והאינטראקציות שלהם עם עסקים, מאפשרות להם לשכלל את טקטיקות השיווק הדיגיטלי כדי להשיג תוצאות יעילות ומדויקות.

טכנולוגיה דיגיטלית

הטכנולוגיה השיווקית בהם צוותים של משרד שיווק דיגיטלי משתמשים כדי ליצור חוויות אינטראקטיביות מאתרי אינטרנט ואפליקציות סלולריות, מאפשרות ליצור קמפיינים שיווקיים גדולים שמובילים תנועה משמעותית לאתר האינטרנט ולבית העסק.

ומבקרים = רווחים

המדד הנפוץ בו משרד שיווק דיגיטלי מציג בפני בעלי עסקים ששוכרים את שירותיו הוא מבקרים באתר. הם מציגים תנועה שעולה מדי חודש, ועלייה במספר המבקרים באתר, שמובילה לעסקאות חדשות, שפירושן הגדלת הרווחים.

אז המשוואה פשוטה. שכירת שירותי משרד שיווק דיגיטלי מאפשרת לבעלי עסקים לראות תוצאות כמו יותר מבקרים רלוונטיים באתר האינטרנט, שהופכים ליותר לקוחות. מומחי שיווק דיגיטלי משתמשים בכלים וטכנולוגיות מתקדמות שמנווטות את הקהל במיקום שלכם מאתר האינטרנט שלכם, אל בית העסק.

מה זה מבקרים רלוונטיים?

כדי להבין מה זה מבקרים רלוונטיים או תנועה רלוונטית לאתר, יש להבין כמה פעולות יסוד של גוגל. גוגל מספקת תשובות כאשר מישהו מחפש משהו. אז כשגולשים הולכים לגוגל ומקלידים “אופני הרים”, הם מקבלים רשימת אפשרויות. בדוגמא זו, “אופני הרים הם ביטוי מילות המפתח שהוקלדו בגוגל.

התוצאות המתקבלות מקידום אורגני וקידום ממומן הן שונות, ומותאמות לאופן שבו המשתמשים מבצעים את החיפושים שלהם. כך, למשל, משתמש שמחפש אחר “אופני הרים” גנריים, מעוניין כנראה לראות מה זמין, או שאולי הוא מחפש תמונות, או שהוא הקליד את החיפוש מכל סיבה אקראית אחרת.

משרד שיווק דיגיטלי מוביל את הלקוחות הנכונים אל בית העסק שלכם

כלומר, משתמש שמחפש “אופני הרים בנתניה”, הוא כנראה לקוח פוטנציאלי הרבה יותר רלוונטי לחנות אופניים בנתניה. אז איזה מבקרים באתר אם רוצים למשוך? את הלקוחות הפוטנציאליים, נכון? נכון.

למרבה המזל, משרד שיווק דיגיטלי מסייע לכם להשיג את התוצאות בגוגל שרלוונטיות למשתמשים הרלוונטיים לכם.

כמה מילים לסיכום

אז שיווק דיגיטלי עוסק בשימוש בטכנולוגיה דיגיטלית להשגת יעדי שיווק. כדי להשיג תוצאות יעילות, יש צורך בשכירת שירותי משרד שיווק דיגיטלי שמעסיק מומחים שביאים בשימוש בכלי השיווק הדיגיטלי. זוהי התנהלות שדורשת מערכך מיומנות מתקדם על מנת להשתמש בטכנולוגיה דיגיטלית באופן יעיל.

השגת התנועה הנכונה לאתר האינטרנט שלכם היא תהליך מורכב מכדי שתוכלו לבצע לבד, וחשוב לשכור את שירותי המומחים שמשתמשים בכלים המקצועיים למדידת התוצאות והגדלת נפח התעבורה שמשפיע על מספר הלקוחות ובהתאם גם על הגדלת הרווחים.

 

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה