מזון לכלב בפט-בסט – כל מה שהכלבים צריכים

לתזונה מאוזנת ונכונה יש משמעות אדירה לא רק עבורנו בני האדם, אלא גם עבור בעלי החיים שמתגוררים איתנו בבית; הכלבים והחתולים שלנו. מזון לכלבים בפט-בסט תוכלו למצוא במגוון רחב המתאים לכל סוגי הכלבים בכל גיל, אך רגע לפני שבוחרים את המזון היקר והטוב ביותר, כדאי לבדוק מהו המזון שהכי מתאים לכלב שלנו.

מזון לכלב בפט-בסט – מה צריך לדעת?

ובכן, אי אפשר סתם כך לזרוק לכלב אוכל לקערה שלו ולתת לרעב שלו לעשות את שלו. יש כמה דברים חשובים שכדאי לדעת על הרגלי האכילה של הכלבים שלנו. אז רגע לפני שאתם רצים לרכוש מזון לכלב בפט-בסט כדאי אולי להתייעץ גם על סוג המזון הטוב ביותר עבור הכלב שלכם, ולהכיר את הדגשים:

  • המנה היומית – בניגוד לחתולים, לא נהוג להשאיר מזון בקערת האוכל של הכלב, יש לספק מנה יומית הנקבעת בהתאם למשקל הכלב. על כל שקי האוכל תוכלו למצוא את הכמויות המתאימות, יחד עם כוס מדידה שתעזור לכם עם המשימה. אם מדובר בגורים, כדאי לחלק את המנה היומית המומלצת למספר מנות על מנת לשמור עליהם שבעים לאורך כל היום.
  • החלפת המזון – אם החלטתם לעבור למזון אחר – לדוגמא ממזון גורים למזון בוגרים, יש לעשות זאת באופן הדרגתי תוך ערבוב המזון הישן עם החדש על מנת לאפשר לקיבת הכלב להתרגל לאט לאט. בכל ארוחה יש להוסיף מעט יותר מהמזון החדש, אלא אם כן אנו מעוניינים להחליף מזון שגורם לתגובה אלרגית אצל הכלב ואז מומלץ לבצע החלפה באופן מידי.
  • קצב אכילה בריא – וודאו שהכלב לא זולל את האוכל שלו מהר מידי. ישנן קערות מיוחדות שמטרתן להרגיל את הכלב לאכול לאט ובריא יותר, ובהן תוכלו להצטייד במידת הצורך.
  • מה ההבדל בין כלב וחתול? – כלבים וחתולים הינם בעלי צרכים תזונתיים שאינם זהים לחלוטין, על אף שבעליהם יספרו שישנם קווי דמיון. הכלבים אינם טורפים וגם כשהם חיים בטבע הם שלבים גם מזונות צמחיים ולא מתבססים רק על בשר. לעומת זאת החתולים הינם טורפים בלעדיים הניזונים אך ורק מטרף, כך שהמזון שלהם יהיה חייב להתבסס על מרכיבים שכלבים יוכלו לצרוך, אך לעולם לא להפך. מזון כלבים יהיה מאוד לא בריא לחתול שלכם, שכן הוא מכיל מרכיבים שאינם בריאים לו.

מוצרים משלימים לכלב

מלבד מזון לכלב בפט-בסט תמצאו צעצועים, כלובי נשיאה, קולר נגד פרעושים לכלבים וחתולים ושאר מוצרים משלימים. בעזרת הטיפול הנכון והשקעה במוצרים המתאימים ביותר לחיית המחמד שלכם, איכות החיים שלהם תשתפר פלאים ואתם תוכלו ליהנות מחיים משותפים מדהימים יחדיו, בבריאות ובעיקר, המון אהבה ומתיקות שאין לה מתחרים.

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה