כל מה שאתם חייבים לדעת על מכירת זהב משומש

יש לכם זהב משומש? הוא לא חייב לשכב אצלכם בכספת! כאן נסביר על כל מה שאתם פשוט חייבים לדעת על מכירת זהב משומש!

מהו זהב משומש?

כשאומרים זהב משומש, הכוונה היא בדרך כלל לזהב שעוצב בצורה כזו או אחרת וסביר גם להניח, שנעשה בו שימוש כזה או אחר לאורך השנים, אבל כיום הוא כבר לא משמש את הבעלים שלו בצורתו הנוכחית. צורה זו יכולה להיות מטיל או מטבע והיא יכולה להיות תכשיט מכל סוג שהוא, תשמיש קדושה או חפץ נוי ואפילו בצורה של שן שהייתה פעם בפה של מישהו!

האטרקטיביות של מכירת זהב משומש

רבים מאתנו מחזיקים זהב משומש שכאמור, כיום כבר אין בו כל שימוש. זהו סוד האטרקטיביות של מכירת זהב משומש – האפשרות ליהנות מהזהב הזה, שתמיד חשבנו שיישאר לאורך כל חיינו בכספת. כך, במקום שפשוט יהיה ברשותכם זהב, אתם יכולים ליהנות מהערך הכספי שלו.

למי תמכרו את הזהב?

תאמינו או לא, אבל יש הרבה גופים ועסקים שמאוד ישמחו לקנות מכם זהב משומש. זאת, מפני שהזהב הוא מתכת מאוד מבוקשת ויקרה, שתמיד ניתן להתיך ולהפוך למשהו אחר ושימושי יותר. זו הסיבה העיקרית לכך, שחנויות תכשיטים לדוגמה יוכלו ליהנות מאוד מהזהב שלכם, שאין לכם שום שימוש בו. לצד האפשרות למכור את הזהב לחנות תכשיטים, תוכלו גם לבחור למכור אותו לקונה זהב ומייד נמנה את ההבדלים העיקריים בין שתי האפשרויות האלו.

ההבדל העיקרי

כפי שציינו, יש הבדלים בסיסיים ובולטים בין שתי האפשרויות של מכירת זהב משומש. ההבדל הבולט ביותר הוא התמורה המתקבלת עבור הזהב שנקנה. הכוונה היא לכך, שכאשר מוכרים זהב לחנות תכשיטים, התמורה תהיה, על פי רוב, זיכוי לרכישה עתידית של תכשיטים באותה חנות ספציפית או באותה רשת של חנויות תכשיטים. לעומת זאת, תמורת זהב משומש שתמכרו לקונה זהב תוכלו לקבל כסף מזומן, בו תוכלו להשתמש בכל דרך שתבחרו ובכל מקום שתבחרו.

איך מכירת זהב משומש מתנהלת?

לאחר שציינו את היתרון הבולט של מכירת זהב לקונה זהב, זהו הזמן להבין כיצד מכירת זהב משומש מתנהלת. אם כן, לאחר שבחרתם את קונה הזהב שלו תרצו למכור את הזהב המשומש שלכם ותיאמתם אתו פגישת מכירה, הוא יבצע הערכה של שווי הזהב המוצע למכירה לפי המשקל שלו, מידתה הטוהר שלו והשווי העדכני של מניית הזהב בבורסה. לאחר הסכמה על הסכום, תוכלו להעביר אליו את הזהב ולקבל תמורתו את סכום הכסף המזומן שהסכמתם עליו מראש ומסמכים לתיעוד פרטי העסקה.

לידיעתכם, באפשרותכם לבצע הערכה של שווי הזהב שלכם באמצעות מחשבוני זהב, אותם תוכלו למצוא באינטרנט, והזנת הפרמטרים הנחוצים לביצוע ההערכה.

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה