מנורת גלקסיה – מתנה אחת שיש בה הכל

מחפשים לרכוש מתנה אחת שתצייר אתכם באור מעט שונה? יכול להיות שיעלו לכם כל מיני רעיונות לראש כאשר אתם בוחרים את המתנה. אך אם הגעתם למאמר הבא, סימן שעדיין לא מצאתם את המתנה המושלמת. אחת מהמתנות הכי טובות שתוכלו להעניק לקרובים אליכם היא מנורת גלקסיה. על פניו מדובר על מתנה מגניבה, אך לא ממש שונה מכל המתנות האחרות. אך בהזדמנות הזאת צריך להגיד כי מדובר על מתנה אחת קטנה שיש בה כל מה שאתם צריכים. מתנה אחת שמכילה בתוכה את כל הדברים שאותם תרצו לשלב בתוך המתנה עצמה.

 

מנורת גלקסיה לעיצוב החדר

 

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על מנורת גלקסיה הוא שהיא מעצבת את החדר. כלומר ברגע שאתם מציבים אותה בתוך החדר לא יהיה אפשר לפספס אותה. המשמעות היא שהיא הופכת כל חלל לכזה שמשדרגים אותו בין רגע. אין סיבה שתרכשו מתנות שעשויות לפגוע בנראות של החדר או שמי שיקבל אותן יתבייש בהן. כאן מדובר על אפשרות שמשדרגת כל חלל שבו היא מוצבת, וזה פלוס גדול מאוד. כל מי שיקבל מכם את המתנה הזאת ירצה להציב אותה במקום מרכזי כדי שכל מי שנמצא בקרבת מקום יצליח להבחין בה. לא בכל יום מקבלים מתנה שיש בה כל כך הרבה דברים מיוחדים בו זמנית.

 

מחליפה לא פחות מ-16 צבעים

 

אז מה הופך את המתנה הזאת להיות מתנה כל כך מיוחדת ושונה? קודם כל המנורה שתמצאו באתר המימד הרביעי מחליפה לא פחות מ-16 צבעים. כלומר בכל פעם תוכלו להדליק את המנורה בצבע אחר על מנת לשנות את האווירה. יש כאלה שאוהבים כי החדר שלהם נצבע בצבע מסוים, אולי אפילו בהתאם למצב הרוח. נדגיש כי ישנה אפשרות לבחור בצבע רגיל, כלומר אור פשוט של מנורת לילה. כל אחד עושה את העדפות שנכונות עבורו ושמתאימות לו בדיור באותו הרגע. כמובן שאתם יכולים גם כמו כולם לבחור את הצבע שבה לכם שיצא ממנורת הלילה שלכם. מנורת מיוחדת בעיצוב של גלקסיה!

 

הפעלה פשוטה וידידותית

 

אף אחד לא צריך להיות מומחה גדול על מנת להפעיל את מנורת הגלקסיה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לוודא כי יש לכם כבל טעינה וכמובן שלט לשליטה מרחוק. עם השלט תוכלו לשנות את הצבעים של המנורה מבלי שיהיה עליכם לקום אליה. כבל הטעינה נועד על מנת להטעין את המנורה במקרה שבו נגמר לה הסוללה. הפעולה הפשוטה הזאת הופכת את המנורה להיות יעילה מאוד במצבים שונים. פתאום תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו המנורה תהיה האקס פקטור בחדר שלכם. את המנורה אפשר גם להציב בסלון או בכל מקום אחר שבו אתם רוצים להציג אותה לכל מי שמגיע.

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה