כל מה שאתם חייבים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים

אם העפעפיים שלכם נראים עייפים ואתם רוצים להיראות ערניים, האפשרות הניתוחית יכולה בהחלט להיות רלוונטית עבורכם וכאן ניתן לכם את כל המידע הנחוץ לכם לגביה!

מהו ניתוח הרמת עפעפיים?

ניתוח הרמת עפעפיים הוא ניתוח שמטרתו היא להחזיר לעפעפיים את המראה הצעיר שהיה להם בעבר. העניין הוא, שכשאנו צעירים, העור שלנו מתוח ויפה וככל שאנו מתבגרים, העור שלנו מאבד מהאלסטיות שלו וכך המראה שלו הופך לנפול ועייף. בעזרת ניתוח פשוט זה, ניתן להחזיר לעפעפיים את המראה הרענן שלהם.

חשוב לזכור, שמבחינת המראה החיצוני שלנו לעפעפיים יש חלק מאוד חשוב, מפני שהפנים שלנו הן הדבר הראשון שכולם רואים אצלנו ושאנו רואים בעצמנו כשאנו מביטים במראה. כמו כן, העיניים שלנו הן מהאיברים הבולטים ביותר בפנים שלנו וכידוע – העפעפיים בדיוק מעליהן.

למי הניתוח מתאים?

ישנן שתי תופעות עיקריות, המביאות אנשים לביצוע ניתוח הרמת עפעפיים. התופעה הראשונה היא מצב, שבו לעפעפיים יש מראה נפוח ומראה זה נראה כמו שקיות שומן על העיניים ונראה כאילו הן מכבידות עליהן. התופעה הנפוצה השנייה היא כאשר יש עודפי עור באזור העפעפיים והם גורמים להגבלה של מרחב הראייה.

התהליך הניתוחי

התהליך הניתוחי עצמו מתנהל באופן הזה: תחילה מוסרים עודפי עור ושרירים רופפים, תחילה בעפעף העליון ואז בעפעף התחתון. בשלב זה, הניתוח עצמו למעשה כבר כמעט הסתיים. בשלב זה, זהו הזמן לתפור את אזור החתך וחשוב לציין, שמדובר על תפרים מאוד עדינים ולעתים אף ניתן להסתפק בהדבקה במקום תפירה. במידה והסגירה נעשית באמצעות תפרים, כשבוע לאחר הניתוח יש לחזור אל המנתח לצורך הסרת התפרים.

תופעות לוואי

מן הסתם, אי אפשר לדבר על הליך כירורגי בלי לציין את תופעות הלוואי האפשריות שלו! אם כן, תופעות הלוואי המוכרות ביותר של ניתוח הרמת עפעפיים הן בצקות סביב העיניים ושטפי דם תת עוריים. כמו כן מומלץ לקחת בחשבון, את האפשרות שהעיניים שלכם יהיו רגישות וידמעו. אפשרות נוספת היא, שתחוו טשטוש קל בראייה. חשוב לציין, שתופעות לוואי אלו, במידה ותחוו אותן, אמורות לעבור בתוך ימים ספורים וככל שהימים שלאחר הניתוח יעברו, אתם אמורים לחוש טוב יותר ויותר.

ההחלמה

בדומה לכל הליך כירורגי אחר, גם במקרה של ניתוח הרמת עפעפיים נדרשת תקופת החלמה. יחד עם זאת, בשונה ממרבית הניתוחים האחרים, מדובר על החלמה מאוד קלה בדיוק כפי שמדובר על ניתוח שנחשב מאוד פשוט. אם כן, בשעות הראשונות ודאי תחוו את כל תופעות הלוואי ולכן מומלץ שלא לנהוג בעצמכם בחזרה הביתה. כאמור, תופעות הלוואי העיקריות יחלפו בתוך ימים בודדים ולכן בתוך פחות משבוע ודאי תוכלו לחזור לבצע את הפעולות היום יומיות הרגילות שלכם בבית. יחד עם זאת, החזרה לעבודה מומלצת רק לאחר כשבוע עד שבוע וחצי.

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה