איך מוצאים עורך דין פלילי לא פחות ממעולה?

אם נקלעתם לסיטואציה פלילית לא נעימה, כדאי לדעת שיש דרך לצאת מזה בקלות. כל מה שאתם צריכים זה את שירותיו של עורך דין פלילי מצוין, שיסייע לכם להתכונן היטב לחקירה המשטרתית, למשפט (במידה ויהיה כזה), ויעזור לכם לשמור על שמכם הנקי. העניין הוא, שכמו שאתם בטח יודעים השוק רווי באנשי מקצוע הטוענים להיות הטובים ביותר בתחומם.

אז איך מוצאים עורך דין באמת טוב?

  • מתחילים לחפש – אמנם נכון שאלמנט הזמן הוא חשוב ביותר ודי מוגבל, מכיוון שברגע שמקבלים זימון לתחנת המשטרה אי אפשר לדחות או להקדים אותו על דעת עצמנו. היכנסו כמה שיותר מהר למנוע החיפוש וחפשו אחר עורך דין פלילי מוכר ואמין, המתהדר במוניטין חיובי ושורה של המלצות מידי לקוחות קודמים. שימו דגש על ניסיון בייצוג תיקים הדומים לשלכם.
  • זמינות חשובה לא פחות – מפאת הזמן המוגבל, עורך הדין חייב להיות זמין לכם כאן ועכשיו, לכל עניין ושאלה. הרי מדובר בסיטואציה רגישה ומעט מפחידה, וכדי להרגיש בטוחים מומלץ לבחור באיש מקצוע שיהיה זמין עבורכם גם מעבר לפגישות הייעוץ.
  • שיחת היכרות ודייט ראשון – בסופו של דבר מעל לכל, מה שיקבע האם תמשיכו לעבוד עם עורך הדין שמצאתם הוא האינטואיציה. כבר בשיחת הטלפון הראשונה תוכלו להרגיש האם הצד השני קשוב לכם, אקטיבי בפתרונות שהוא מעניק לכם ומבין את המצב. הדרך לחזק את התחושות שלכם היא כמובן להגיע לפגישה פנים אל פנים, לראות את המשרד ואת צורת ההתנהלות של עורך הדין כשיושב מולו גורם אנושי הזקוק לו.

לנשום עמוק ולהקשיב לתחושות שלכם

אין ספק שמדובר בסיטואציה חדשה ומלחיצה כאחד. קודם כל, נשמו עמוק, דעו שאפשר לצאת מזה. כרטיס היציאה שלכם מהמצב הוא כמובן עורך דין פלילי מקצועי ואמין, שייתן לכם יד וישלוף אתכם החוצה מהבוץ שנקלעתם אליו. איש המקצוע לא רק יכיר את עולם המשפט הפלילי מקרוב, יהיה מקושר עם הגורמים האנושיים הנכונים, אלא גם יהיה קשוב ומבין לצד שלכם.

כשלצדכם עומד גורם מקצועי שמצליח לאזן בין כריזמה כלפי המערכת ובין רגישות כלפיכם, אתם יכולים להיות בטוחים שממש בקרוב כל הסיפור הזה עומד להיות מאחוריכם. הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל להקשיב לאינטואציה שלכם, ללכת עם עורך הדין שעשה עליכם את הרושם הטוב ביותר. קחו נשימה עמוקה, זה יהיה מאחוריכם עוד לפני שתרגישו.

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה