מה חשוב לדעת על עמדת טעינה מיצובישי אאוטלנדר?

מיצובישי אאוטלנדר הוא אחד מכלי הרכב המתקדמים ביותר שיש. הג’יפון שהוא גם מיני ואן קומפקטי (או להפך, מיני ואן שהוא גם ג’יפון) מיוצר על בסיס טכנולוגיה חדשנית בשם “קליר-טק” – ובזכותה הנסיעה באאוטלנדר מזהמת הרבה פחות את העולם שבו אנחנו חיים. בנוסף מושג חיסכון בדלק ובכסף, ועוד כדאי לדעת העיצוב השתדרג במידה ניכרת ב-2015 כך שכיום מדובר במכונית שהיא גם יפה. באופן טבעי כשקונים מיצובישי אאוטלנדר עמדות הטעינה האפשריות הן מידע רלוונטי מאוד.

כבל טעינה איכותי

עוד לפני שמחפשים עבור מיצובישי אאוטלנדר עמדת טעינה מתאימה, חשוב להצטייד בכבל איכותי. הקטגוריה המתאימה נקראת Type 1 to Type 2 – וישנם שני סוגים של כבלים: כבלים חד פאזיים וכבלים תלת פאזיים. גם לגבי החד פאזיים ישנה בחירה של יכולות הכבל – למשל 16 אמפר ו-3.6 קילו-ואט או 32 אמפר ו-7.2 קילו-ואט, וכך גם לגבי הכבלים התלת פאזיים. בחירה נוספת היא של האורך, כשהסטנדרט הוא 5 מטר ויש גם כבלים ארוכים יותר.

מומלץ לבחור כבל הטענה לאאוטלנדר בהתאם לתדירות השימוש הצפויה, כשכמובן ככל שלכבל יכולות גבוהות יותר כך הטעינה תימשך זמן קצר יותר. בכל מקרה חשוב להקפיד על כבל שעומד בתקן CE (של האיחוד האירופי).

עמדת טעינה מיצובישי אאוטלנדר בקניון

מקום אחד שבו תוכלו למצוא עמדת טעינה מיצובישי אאוטלנדר הוא בקניונים ובמרכזים המסחריים. באזור המרכז למשל ישנן עמדות טעינה כאלה בקניון גבעתיים, במרכז המסחרי שברחוב וייצמן בתל אביב (צמוד לאיכילוב) ובקניון TLV שברחוב החשמונאים. בבאר שבע ישנה עמדה בקניון הנגב וגם בגרנד קניון עופר תוכלו להטעין את האאוטלנדר שלכם.

זוהי כמובן אופציה נוחה, משום שרובנו בכל מקרה מזדמנים לקניון בתדירות גבוהה למדי.

עמדות טעינה בחניונים מרכזיים

סוג נוסף של מקומות שבהם ישנה עמדת טעינה מיצובישי אאוטלנדר הוא חניונים מרכזיים. בתל אביב תוכלו למצוא עמדות מתאימות למשל בחניון גבעון שליד רחוב הארבעה, בחניון של דיזינגוף סנטר ובחניון של היכל התרבות (וכמובן גם במקומות אחרים בדרום ובצפון העיר), ובחיפה ישנה עמדת טעינה למיצובישי אאוטלנדר בחניון של מגדל הנביאים בהדר.

עמדות הטענה מהירות

כשמחפשים עמדת טעינה מיצובישי אאוטלנדר כדאי לדעת שיש שני סוגים של עמדות: רגילות ומהירות. עמדה מהירה מספקת כמובן יתרון משמעותי מאוד וחוסכת לכם זמן יקר. חשוב לוודא שהכבל שברשותכם מתאים גם לסוג זה של עמדה, ועוד המלצה היא לתכנן מראש את הנסיעה, ובעצם הנסיעות.

הסיבה לכך היא שבתל אביב וגוש דן יש כבר הרבה עמדות טעינה, אבל באזורים אחרים בארץ המצב עדיין פחות טוב, ולא כדאי להגיע למצב שבו הסוללה החשמלית ריקה ואתם נאלצים לעבור למנוע הבנזין הפחות יעיל (וגם היחסית מרעיש) רק בגלל שלא מצאתם עמדת טעינה מיצובישי אאוטלנדר.

 

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה