קניית זהב 14 קראט – מה זה אומר?

איך מוכרים וקונים זהב? ולמה כדאי לעשות את זה? את כל התשובות לשאלות אלה ועוד תוכלו למצוא בהמשך מאמר זה!

היוקרה של הזהב

רגע לפני שנדבר על קניית זהב 14 קראט, בואו נדבר על הסיבות לכך, שהזהב מבוקש כל כך והופכות את המכירה שלו לרלוונטית. אם כן, הזהב תמיד נחשב למתכת יקרה ומבוקשת. בין היתר, בזכות המראה המרשים שלו, המאפשר לנו ליצור ממנו תכשיטים וכמובן – בזכות האמינות והעמידות שלו, המאפשרים לנו להשתמש בו לשימושים רבים ושונים, שדורשים את התכונות הללו.

מה אנחנו מייצרים מזהב?

כאמור, התכונות של הזהב מאפשרות לנו ליצור ממנו דברים רבים ושונים. כידוע, כולנו נהנים מתכשיטים מכל הסוגים שמיוצרים מזהב כמו עגילים, צמידים, טבעות ועוד. כמו כן, נהוג לייצר מזהב גם שיניים ורכיבים אלקטרוניים מיוחדים, תשמישי קדושה ועוד. לצד החפצים הרגילים והמוכרים, ניתן למצוא זהב גם בצורה של מטבעות זהב ומטילי זהב.

המשמעות של קניית זהב 14 קראט

קניית זהב 14 קראט דומה במהותה לקניית זהב בכל מידת טוהר אחרת. הרעיון הוא, שהזהב שווה הרבה ושיש לו ביקוש רב בזכות העובדה, שניתן להתיך אותו ולהפוך אותו לכל חפץ שנרצה. זו הסיבה לכך, שיש קונים רבים שישמחו לקנות כל גרם של זהב. קונים אלה מוכרים את הזהב הזה הלאה לצורפים ולכל מי שעושה שימוש בזהב עצמו והופך אותו למשהו שאפשר למכור.

אינטרס המכירה

אם עד עכשיו עסקנו רק בצד הקונה של הזהב, בואו נדבר רגע על הצד השני – הצד של המוכר. אם כן, אם הזהב כל כך מבוקש, מהו האינטרס של המוכר למכור את הזהב שיש לו? ובכן, כולנו מחזיקים בזהב על שלל צורותיו השונות ובדרך כלל לא משתמשים בו. לדוגמה, מתי בפעם האחרונה השתמשתם במטיל זהב או במטבע מזהב טהור? קניית זהב 14 קראט ומכירתו הן האפשרויות הטובות ביותר להפוך את הזהב הבלתי שמיש שאנו מחזיקים לכסף מזומן.

איך זה עובד?

התהליך של מכירת וקניית זהב עובד כך: בהתחלה המוכר והקונה מוצאים האחד את השני. לאחר מכן, הקונה מגיש למוכר הצעת מחיר, על האופן שבו זה מבוצע נרחיב בהמשך, וכשמגיעים להסכמה לגבי המחיר, הזהב עובר מהמוכר אל הקונה והוא נותן למוכר מסמכים לתיעוד העסקה.

קביעת המחיר

כדי לקבוע את המחיר לעסקה של קניית זהב 14 קראט, יש לשקול את הזהב ולשקלל את המשקל עם מידת הטוהר ועם שווי מניית הזהב נכון לאותו יום מסחר בבורסה. אמנם נדמה, שמדובר על חישוב מסובך, אבל ניתן לעשות אותו בקלות באמצעות מחשבון זהב, אותו ניתן למצוא בקלות באינטרנט. עם הזנת הנתונים אל המחשבון, הוא כבר יבצע את החישוב עבורכם וכך תקבלו את השווי של הזהב בתוך שניות!

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה