כתב אישום: לא דיווחה על התעללות בקטינים

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט השלום בב”ש כתב אישום נגד הסייעת שעבדה ב”גן רננים” בב”ש, אשר הפרה את חובתה לדווח על מעשיה של בעלת הגן רותי סאלם המואשמת בהתעללות ותקיפה כלפי פעוטות.   

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד רותם חזן, הנאשמת פאני מויאל (41) עבדה בין השנים 2020-2013 כסייעת וכמטפלת בגן ובהזדמנויות רבות הייתה עדה להפעלת אלימות ולהתעללות מצד רותי סאלם כלפי קטינים בין הגילאים 10 חודשים עד 3 שנים שהתחנכו בגן.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק פורטל עורכי דין נועם קוריס

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

עו”ד נועם קוריס על תביעה ייצוגית ומיליארדי שקלים לציבור – רשת 13

עו”ד נועם קוריס כותב ברשת קו עיתונות

עו”ד נועם קוריס מבזק לייב 

כזכור, נגד רותי סאלם הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בב”ש המייחס לה 16 אישומים בגין עבירות רבות של התעללות ותקיפה שביצעה כלפי ילדי הגן. במשך כשבע שנים, בהזדמנויות רבות מאוד, נהגה רותי סאלם כ”שיטת חינוך”, לטענתה, באלימות פיזית כלפי הפעוטות בגן והתעללה בהם נפשית.

מכתב האישום נגד הסייעת עולה, כי היא לא דיווחה לאיש על מעשי האלימות וההתעללות של רותי סאלם כלפי קטינים בגן, והדברים נחשפו כתוצאה מדיווח של סייעת אחרת בגן, בנובמבר 2020. בכתב האישום צוין, כי הנאשמת במעשיה, בהיותה אשת צוות במעון בו נמצאים קטינים ובהינתן האירועים להם הייתה עדה, הפרה את חובתה לדווח על המעשים בהקדם לעו”ס שמונה על פי חוק או למשטרה.

כתב האישום מייחס לנאשמת ביצוע עבירה של הפרת חובת דיווח. דיון הקראת כתב האישום נקבע ליום 17.2.22 בשעה 9:30 בבימ”ש השלום בב”ש פני כב’ השו’ ע’ חולתא.

דיון הקראת כתב האישום נגד רותי סאלם, נדחה ליום 28.10.21 בביהמ”ש המחוזי.

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי ותביעות ייצוגיות מאז שנת 2004.

אהבתם? שתפו את הכתבה
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
דואר אלקטרוני

תוכן עניינים

השאירו הודעה